I'm Pregnant AGAIN ^-^

Search This Blog

Thursday, January 12, 2012

Robbery @ Wardina Safiyyah House , 12January 2012



Assalamualaikum warahmatullahi taala wabarakatuh,

to all muslims and a good day for all of us!

Mommies and daddies,

me myself PERSONALLY would like to say my sympathy to
OUR LOVELY sister ,
Wardina Safiyyah Fadlullah.

Robbery tragedy happened in her house today , 12 January 2012 at Bukit Antarabangsa, Kuala Lumpur.



May Allah give you the strength to overcome this, dear sister. I'm very touching with Imran and Amna words.. Oh Ya Allah, please give our beloved Wardina and her husband and family , recover from the TRAUMA of the TRAGEDY 3 MASK & ARMED MAN .
Give them the Strength , Ya Rabb.

Also as a mother, I'm imaging , what suppose Wardina tell her lil kids about their questionaries? If I at her place, may be I will be so clueless to answer them... Smart Kids.. How can their think as far as that, You have AWESOMES KIDS, dear Kak Wardina <3 :)

“Naughty man, Ummi kata Imran pada saya.“Dia hit ayah Imran” katanya. “Imran tak de sword, Imran katanya. Allah, sucinya anak ini.


Amna masih trauma, sejurus setelah mereka keluar, setelah polis dan jiran bersama kami. Amna terus muntah. Satu reaksi fisiologi yang biasa bagi kanak-kanak yang trauma.
Muntahnya hijau, namun lebih hijau lagi emosinya. Saya akan cuba membina keberaniannya kembali. Satu pertanyaan Amna yang membuatkan saya terhenti. “Why did they do that Ummi?”



However, Kak Dina, we as muslims proud to know that Bro Ikhwan said :

“Jangan sentuh dia, dia tak ada tudung” MasyaAllah, begitulah suami saya menjaga kehormatan saya. Dalam saat ini pun dia tidak mahu sesiapa pun melihat ‘hak’nya.
and

Saya yakin tidak akan mereka sentuh sama sekali! Juga tersusun di rak itu Quran-Quran saya. Sampainya dia memegang Quran berwarna hijau muda, Ikhwan berkata “Quran tak nak?” memerli sinis dirinya. Dia Cuma diam.

Ikhwan mula membaca Ayatul-Kursi dengan nada tinggi. Dia menyuruh Ikhwan diam. Mungkin tergetar juga hatinya. Saya mengikut. Al-Falaq menyusul.


We will always support you , family and friends in our way to get closer and know Islam more, and apply it on our everyday life.
Allah Always Be With The Patient Muslim, amin,

Lovely,

Your muslimah sister,

Mrs Oya Suraya & family
Diapers Negeri Sembilan , Nilai.
FB : Manja Mama D'Parfum


****** to view more about Wardina Safiyyah stories, please click this link TRAUMA! . ******

No comments:

Post a Comment